Ποιές είναι οι καθημερινές καλές συνήθειες;

στις

Η αλλαγή δεν είναι εύκολη, αλλά δεν είναι και αδύνατη. Η υιοθέτηση μερικών μικρών συνηθειών μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον εαυτό σου σήμερα και να σε μεταμορφώσει σε αυτό που θέλεις να γίνεις αύριο.

habits

1. Αν θέλετε να είστε πιο ευτυχισμένοι

  • Μιλήστε με ένα θετικό άτομο.
  • Εκφράστε ευγνωμοσύνη γράφοντας μερικά καλά πράγματα που σας συνέβαιναν κάθε μέρα.
  • Γελάστε – ακόμα κι αν πρέπει να πιεστείτε. Η απλή δράση του γέλιου απελευθερώνει ενδορφίνες.
  • Μετακινήστε το σώμα σας (περπατήστε, ασκηθείτε) για 20 λεπτά ή περισσότερο.
  • Επενδύστε 30 λεπτά την ημέρα κάνοντας ένα χόμπι που σας αρέσει και χαλαρώστε.

2. Απόφυγε τα παράπονα

  • Αντί των παραπόνων κοίταξε να διεκδικείς αυτό που θες.
  • Αξιοποίησε πιο πρακτικά και πιο αποφασιστικά το χρόνο σου, αποδεσμεύοντάς τον από τις γκρίνιες και αφιερώνοντάς τον σε ενέργειες διεκδίκησης όσων επιθυμείς.

3. Αν θέλετε να διαχειριστείτε το άγχος πιο αποτελεσματικά

  • Αναπνεύστε βαθιά για τουλάχιστον δύο λεπτά. Επικεντρωθείτε στις αναπνοές σας.
  • Τεντώστε διαφορετικά μέρη του σώματος για δέκα λεπτά.
  • Ακούστε κάτι ηρεμιστικό και σας αποσπούν την προσοχή (δηλαδή μουσική) με κάθε άσχετο πράγμα που σας αγχώνει.
  • Απομακρυνθείτε από την πηγή του άγχους (συγχωρήστε τον εαυτό σας μετά από μια συνάντηση, κάντε ένα διάλειμμα από ένα έργο, απομακρυνθείτε από έναν καβγά) για ένα διάλειμμα πέντε λεπτών.

4. Αν θέλετε να είστε πιο σίγουροι :

  • Καταγράψτε τρία πράγματα που σας αρέσουν πραγματικά στον εαυτό σας. Διαβάστε δυνατά αυτά τα τρία πράγματα. Κάντε αυτό καθημερινά.
  • Ορθώσου. Αφήστε τα χέρια σας να κρέμονται φυσικά στα πλευρά σας.
  • Περιγράψτε τις σκέψεις/τα λόγια σας πριν μπείτε σε μια εκφοβιστική κατάσταση. Η προετοιμασία θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο σίγουροι. Κάντε σημειώσεις.

5. Στόχευε στην ολοκλήρωση μιας εργασίας – υποχρέωσης κάθε μέρα

Μη φουσκώνεις το μυαλό σου με χίλιες υποχρεώσεις, αλλά κράτησε ένα minimum επίτευξης στόχων καθημερινά – ξεκίνα με μία υποχρέωση κάθε μέρα για να νιώθεις ήρεμος μετά την ολοκλήρωσή του.

6. Αν θέλετε να γίνετε πιο πνευματικοί

  • Αφιερώστε 15 λεπτά την ημέρα στην ανάγνωση ενός πνευματικού κειμένου (Βίβλος, πνευματικό βιβλίο, ψυχολογικό βιβλίο.)
  • Γίνετε μέλος μιας ομάδας ομοϊδεατών ατόμων από τα οποία μπορείτε να μάθετε και να εμπνευστείτε.
  • Γράψτε πώς ένα άτομο που συναντήσατε εκείνη την ημέρα θα μπορούσε να εμπλουτίσει το ταξίδι της ζωής σας.
  • Εκτελέστε μια στοχαστική πράξη καλοσύνης για έναν ξένο.