Ψυχολογία, Φιλοσοφία, Επιστήμες, Παιδεία

Sapere aude! – Τόλμα να γνωρίζεις

Στιλ μάθησης: επιπτώσεις στην εκπαίδευση


style_mathisis

Στιλ

Ορισμός

Παιδαγωγικές επιπτώσεις

Καινοτόμος

  • Επιθυμεί να μάθει το γιατί μιας κατάστασης.
  • Προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει βασιζόμενος σε συγκεκριμένες πληροφορίες
  • Εξερευνά αυτό που το μάθημα έχει να του προσφέρει
  • Προτιμάει να του παρουσιάζονται οι πληροφορίες με τρόπο λεπτομερή, συστηματικό, λογικό, κ.λπ.
  • Παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών των νέων γνώσεων που διδάχτηκαν
  • Εικονικά Εργαστήρια με οδηγίες
  • Λεπτομερής παρουσίαση στο διαδίκτυο των λύσεων των προταθέντων προβλημάτων
  • Παρουσίαση με “PowerPoint” του μαθήματος
  • Πληροφορίες για το μάθημα στο διαδίκτυο: συνόψεις σχετικές με τις απαιτήσεις κάθε περιόδου εργασίας

Αναλυτικός

  • Επιθυμεί να απαντάει στην ερώτηση «Τι είναι να μάθω;»
  • Προτιμάει να είναι οι πληροφορίες ακριβείς και να παρουσιάζονται με οργανωμένο τρόπο
  • Σέβεται τη γνώση του ειδικού.
  • Αποτελέσματα ερευνών
  • Λογική παρουσίαση των νέων πληροφοριών
  • Συνδέσεις που οδηγούν τον μαθητή να ακολουθήσει τις μελέτες και αναλύσεις του
  • Γλωσσάρι on-line
  • Ηλεκτρονικό τετράδιο επιτρέπει στο μαθητή να συγκεντρώνει σημειώσεις του μαθήματος ή κάθε άλλη πληροφορία που προσφέρεται για τη μάθησή του

Πρακτικός

  • Επιθυμεί να μάθει το «πώς» μιας κατάστασης
  • Προτιμάει τις εφαρμογές και θέλει να έχει στη διάθεσή του τις πληροφορίες που του είναι χρήσιμες
  • Πρακτικές Ασκήσεις
  • Ασκήσεις που επιτρέπουν στο μαθητή να μετρήσει την πρόοδό του
  • Συνδέσεις που επιτρέπουν στον μαθητή να επισκεφτεί άλλους δικτυακούς τόπους ή άλλους τομείς του ιστοτόπου του μαθήματος
  • Ομάδες συζήτησης
  • Λίστες διάδοσης των μαθημάτων (ομάδες συζήτησης μέσω e-mail)

Δυναμικός

  • Επιθυμεί να μάθει θέτοντας την ερώτηση «τι θα συνέβαινε αν έκανα αυτό;»
  • Αναζητάει ένα νόημα στη μάθηση.
  • Προτιμάει τις παρουσιάσεις στις οποίες είναι σε θέση να δει «αυτό που μπορεί να κάνει» και αυτό που «οι άλλοι έκαναν».
  • Αγαπάει τα σύνθετα αντικείμενα και συνδέεται με διάφορα αντικείμενα.
  • Προσομοίωση – Εικονικά Εργαστήρια
  • Εξερεύνηση δικτυακών τόπων
  • Ατομική μελέτη με πρόσβαση σε πηγές on-line
  • Αναζήτηση εργασιών μαθητών που πέρασαν ήδη το μάθημα
  • Μελέτη περίπτωσης σε video

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Information

This entry was posted on 18/11/2015 by in παιδαγωγικά and tagged , , .

Πλοήγηση

Follow Ψυχολογία, Φιλοσοφία, Επιστήμες, Παιδεία on WordPress.com