Ψυχολογία, Φιλοσοφία, Επιστήμες, Παιδεία

Sapere aude! – Τόλμα να γνωρίζεις

Τα κλειδιά για την επίτευξη της ποιότητας ζωής


Μικρά «πράγματα» που θα κρατήσουν την ποιότητα ζωής σας ψηλά, παρά τις πιέσεις που ασκεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής. Είναι μια επένδυση που καλό θα ήταν να κάνετε αφού θα σας αποφέρει τεράστια κέρδη γαλήνης και ηρεμίας.

relationship_c

Η ποιότητα δεν είναι ποτέ τυχαία. Είναι το αποτέλεσμα μιας έξυπνης προσπάθειας.

John Ruskin

1. Ο ύπνος είναι απαραίτητος

Οι ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικές. Είναι μύθος και όχι πανάκεια το 8ώρο του ύπνου αφού κάθε άτομο έχει διαφορετικές ανάγκες. Κοιμηθείτε όσο χρειάζεστε για να νιώσετε ξεκούραστοι.

2. Μειώστε τον θόρυβο

Η ηχορύπανση προκαλεί άγχος για αυτό προσπαθήστε να μειωθεί ο θόρυβος στο ελάχιστο. Αν είναι δυνατόν, φροντίστε στον χώρο που περνάτε αρκετές ώρες της ημέρας να υπάρχει μια απαλή και χαλαρωτική μουσική υπόκρουση.

3. Αθλητισμός

Να αθλείστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να είναι ένα συγκεκριμένο άθλημα ή να πάτε στο γυμναστήριο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι απλά να εκμεταλλευτείτε τις στιγμές. Περπατήστε μέχρι την δουλεία σας ή ανεβείτε με τις σκάλες αποφεύγοντας τα ασανσέρ κτλ. Ειδικά το να περπατάτε κάτω από το φως του ήλιου για 10 λεπτά κάθε ημέρα θα σας χαρίσει πολλή ενέργεια.

POSITIVE-THINKING4. Να τρώτε σωστά

Για να το κάνετε αυτό είναι απαραίτητο εκτός από τι να τρέφεστε με τροφές υγιεινές, να έχετε και χρόνο να φάτε με ηρεμία. Είναι σημαντικό να έχουμε μια πλήρη και ισορροπημένη διατροφή και τον απαιτούμενο χρόνο για να την απολαύσουμε.

5. Κάντε ένα διάλειμμα

Είναι αρκετά 15 λεπτά την ημέρα για να ηρεμήσετε και να νιώσετε γαλήνια. Ηρεμήστε και χαλαρώστε ή κάνετε πράγματα που σας ψυχαγωγούν όπως μια μικρή βόλτα με φίλους ή μια χαλαρή συζήτηση. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας και σε αυτούς που αγαπάτε. Το αξίζετε.

6. Απολαύστε το παρόν, ξεχάστε το παρελθόν

Ξεχάστε το παρελθόν και ζήστε στο σήμερα. Από ότι κάνετε στον παρόν σας θα εξαρτηθεί το μέλλον σας. Το παρελθόν είναι κάτι που έχετε πια αφήσει πίσω σας. Μην βασανίζετε τον εαυτό σας αναπολώντας πράγματα και καταστάσεις που έχουν πια τελειώσει. Κρατήστε αυτά που μάθατε από το παρελθόν και προχωρήστε παρακάτω.

7. Σκέψου θετικά

Φροντίστε να έχετε μια θετική διανοητική τοποθέτηση. Το να είστε θετικός θα σας βοηθήσει να αναγνωρίζετε πιο εύκολα την θετική πλευρά των καταστάσεων. Ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν σας αρέσουν ή και στην χειρότερη περίπτωση θα καταλάβετε πως σας προσφέρεται μια ευκαιρία για γνώση πάνω σε μια κατάσταση.

Ακολουθώντας τα παραπάνω κλειδιά θα έχετε πολύ καλύτερη ποιότητα ζωής και θα σας χαρίσουν υγεία, ευεξία και γαλήνη. Και αυτή η καλύτερη ποιότητα ζωής θα έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάσει και άλλους τομείς στην ζωή σας όπως είναι η εργασία σας, οι διαπροσωπικές σας σχέσεις κτλ. Τα 7 αυτά κλειδιά

Το Κλειδί της Σκέψης   και blog.codeconutrilife.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Information

This entry was posted on 25/10/2015 by in ψυχολογία,αυτοβελτίωση and tagged .

Πλοήγηση

Follow Ψυχολογία, Φιλοσοφία, Επιστήμες, Παιδεία on WordPress.com